woensdag 6 februari 2013

energie

Ik heb verschillende energie-bars geprobeerd en de een was nog ranziger dan de ander! Bah bah bah!! Ik ben dan niet bepaald geneigd om even voor de gezonde trek een energie-bar te pakken. Overigens... meeste energie bars zijn niet zo gezond maar geven wel energie door de vele suikers en wat koolhydraten. Niet gebruiken als je niets verbrand dus, anders zijn dit dik makers
Dus ben ik tot maar 1 conclusie gekomen (voor mezelf) Ik skip die energie-bars wel, geef mij maar een lekkere Kit kat of Mars, die zijn tenminste lekker als ik toch aan de suikers ga....


1 opmerking:

  1. Helemaal mee eens. Daarom proef ik ze ook niet :) hahaha Ik zie wel als ik het nodig heb :D

    Ohhh nog een weekje en 14 uur dan zitten we in het vliegtuig....

    BeantwoordenVerwijderen