donderdag 21 februari 2013

Dag 6 - 8.20 t/m 14.30


In mijn dagboek schrijven stond niet meer erg hoog in mijn boekje. Ik kies kaarten met de jongens als eerste… Vandaag zouden we lopen naar Barafu. Living liep op een gegeven moment voor ons uit, omdat hij een andere plaats ging regelen om te gaan slapen. Living moest daarbij wel onderhandelen met de Ranger. Zodat we in alle rust konden slapen. Want de camping was erg groot en rumoerig. Wat nog een mazzel was, want het scheelt 2 uur lopen op de summit dag. 

Aangekomen op de camping heb ik aantal uurtjes met de jongens gekaart en Lisa heeft in haar dagboek geschreven. Living vroeg hoeveel tijd we nodig hadden om op te staan. Waarop ik zei als we alleen op moeten staan zonder spullen in te pakken. 15 min. Dat vond hij wel weinig voor twee vrouwen… Terwijl hij ons steeds 30 min geeft om ons aan te kleden en de spullen in te pakken.

In de avond zijn we vroeg naar bed gegaan om ons voor te bereiden van DE DAG!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten