woensdag 23 januari 2013

Reisstoel


Uiteindelijk toch maar wezen kijken voor een stoel. Deze zat het lekkerste. Iets zwaarder dan die Lisa heeft. Als ik dan toch bezig ben en zoveel ga lopen wil ik wel lekker zitten als we niet aan het lopen zijn. Het is me uiteindelijk gelukt om hem in elkaar te zetten. Had gewoon iets strakker moeten trekken om hem er om heen te krijgen. 

Kussen gekocht bij Bever... Lastig om keuzes te maken terwijl we niet weten wat ons daar te wachten staat. Als we daar zijn kunnen we ook niet meer terug. Nou ja kan wel, maar we doen het niet. We gaan en halen de top!!! 
Neem trouwens nog steeds een kussensloop mee om mijn vesten er in te doen, want thuis slapen ik met twee kussens. Dus zal dit nog wel ff wennen zijn. Oh ja thuis slaap ik ook op een tweepersoonsbed en niet op een matje ;) 

3 opmerkingen:

  1. Ik denk... dat we veel plezier aan die stoeltjes zullen beleven! en heb jij nou dezelfde kussen gekocht? (binnenste deel opblazen, maar wel lekker zacht aan de buitenkant)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja die was toch het beste. Uiteindelijk koop jij helemaal geen slechte spullen :) Liefst had ik een grotere maar die hadden ze niet... hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. LoL, ik had ook al gekeken of ze een grotere hadden. Maar dit was de kleinste in hun grote lijn. (moest klein en groot zijn tegelijkertijd :S LoL)

    BeantwoordenVerwijderen