zondag 17 februari 2013

2750-3700-3500


Zo‘n 3 personen koepeltentje lijkt ruim. Maar als je daar onze rugtassen, dagtassen en slaapmatjes in plaatst dan is het tentje klein. Mariëlle en ik hebben gisteren even moeten puzzelen. Deze ochtend word ik wakker deels op Mariëlle haar matrasje en deels onder mijn rugtas. Toch wel handig zo’n extra breed matrasje. Planning  is 5 a 6 uur lopen. Dus ik gok 7 uur. Mariëlle heeft hoofdpijn en duizelingen. Allebei hebben we ook tintelingen in de handen. Uhuru is niet in zicht, we zien geen top. Heuveltje op en heuveltje af. We halen vandaag de 3700 meter om vervolgens weer te dalen naar 3500. Ik geloof dat Mariëlle het privétoilet nodig heeft. Ineens gaat ze harder lopen op moment dat we camp zien. En gelukkig, nu is de top ook weer in zicht. Langzaam aan komen we dichterbij. In dit camp ontmoeten we 2 Engelsen die ons weten te vertellen dat wel 20 mensen hun koffer niet hebben gekregen op onze KLM-vlucht. Dit wordt wel nageleverd. Toch stiekem blij dat ik daar geen zorgen om hoefde te maken. Mariëlle gaat al vroeg slapen ivm haar hoofdpijn. Ik leer living Trik trak.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten