maandag 18 februari 2013

3500-3866

Is het de hoogte of is het ’t stoofpotje waardoor ik niet kan slapen? Stoofpotje ligt wat zwaar op de maag, maar kan ook zijn dat het de hoogte is waardoor ik het gevoel heb dat mijn hart harder moet werken. Ik hou het op het stoofpotje. Anderhalf uur wakker gebleven, dus valt uiteindelijk wel mee. Gelukkig is het vandaag niet ver wandelen. Alhoewel, dat zeggen ze ook als je 10 uur moet wandelen. We komen bij Shira 2 aan en het lijkt wel tegen de wolken aan te liggen. Eigenlijk dus gewoon mist, maar het voelt anders. Overigens voelt de temperatuur voor Mariëlle en mij verschillend aan. Mariëlle loopt gewoon in een t-shirt en ik loop al met een longsleeve en vest. Ik krijg nu een sms binnen van Dre. Ik vraag me ineens af wanneer hij deze heeft verstuurd. Ineens wordt het belangrijk, omdat er maar op paar punten bereik is. Ik kan het niet uit het bericht halen. Het is eind van de middag en ik kijk naar de Kili top. Die begint nu gelukkig dichterbij te komen. Zou het dan toch haalbaar zijn voor 2 chickies, als Mariëlle en ik? Even kijk ik naar mijn knieën. Ze zijn opgezet en pijnlijk, maar ze doen het nog. Ik maak veel gebruik van de wandelstokken. Misschien heb ik dan nog een paar knieën over als ik van de berg af kom. Ze noemen de wandeling van vandaag vlak, dat beloofd wat voor morgen. Soep met ei/spaghetti is lunch. Ik vind alles best. Ik las overal “eet wat je voorgeschoteld krijgt, je hebt het nodig.” Dus dat doe ik gewoon. Lekker of niet lekker... En ze zeggen veel water drinken. Dat lijkt bij mij toch een probleem. Ik drink te weinig onderweg. Maar ik drink veel in de avond. Om het water drinkbaar te maken moet het ontsmet worden, wij hebben Hadex. Dat geeft het water een vieze smaak . Thuis had ik daar al wat op bedacht. Isostar. Dit is natuurlijk voor sporters, dus dacht dat dat wel een goede oplossing zou zijn. Niet alleen camoufleert het ’t vieze Hadex, maar het is ook functioneel omdat er ook koolhydraten en vitaminen in zitten. Water is weer drinkbaar :) Het is wel een gedoe om het spul in mijn camelbak te krijgen, maar het lukt. Alles plakt daarna door de poeder dat niet in de camelbak terecht is gekomen.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten