zondag 17 februari 2013

Dag 2 - 8.30 t/m 16.15

We werden eerder wakker dan gepland. Het is erg druk op de camping. Dat kwam goed uit, want nu waren we op tijd wakker om ons aan te kleden en de slaap spullen op te ruimen. De tent zou namelijk afgebroken worden als we aan het ontbijten waren.
We gingen om 8.30 lopen. Vandaag gingen we het anders aanpakken. We genieten van de omgeving en maken regelmatig foto’s. Ook vandaag liep ik met de wandelstokken. We worden regelmatig ingehaald door dragers en andere toeristen die harder liepen. Lisa en ik hadden afgesproken om iedereen te laten passeren zodat wij met alle rust en gemak verder gingen. Vandaag liepen we achter Nick. Nick heeft opdracht gekregen om het rustig aan te doen. Voetje voor voetje te lopen. Wat een fijne ritme was. Dit ritme was fijn. Waardoor het klimmen en klauteren reuze mee viel. En ik had er het volste vertrouwen in dat we het zouden halen hoe dan ook, als ik dag 1 overleefd heb… Komt het goed…
Het laatste stukje was vlak en makkelijker te bewandelen. Ik loop ook gelijk een stuk harder. En heb de wandelstokken aan mijn rug tas gedaan. De rede dat ik sneller was, was niet alleen omdat het makkelijker te lopen was. Voornamelijk omdat ik naar de wc moest en ik was het lopen goed zat. Ook vandaag heb ik hoofdpijn.


Vrij snel het matje en het bed opgemaakt. Ben voor het eten gaan rusten. Lisa leerde Living trick track. Na het eten ben ik gelijk door gegaan naar bed, om fris de volgende dag te beginnen. Lisa heeft nog een potje trick track gespeeld en kwam daarna ook naar de tent om te slapen.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten