dinsdag 12 februari 2013

Inpakken

Klinkt makkelijk.. Is niet makkelijk!!

We nemen voor alle seizoenen kleding mee... maar wat moet in welke tas? Stel dat je je rugtas niet ziet op de bagage loopband op vliegveld?? Dan sta je toch even raar te kijken...
www.reikalein.com

Ik ben wel structuur in de chaos aan het zoeken wat betreft inpakken. Ik wil een noodkit  samenstellen om in mijn dagrugtas te gaan doen mocht mijn rugtas niet aankomen op tijd.  Dan nog een dagsetje kleding in mijn trolley.. de dingen die ik uit mijn dagrugtas laat tijdens vlucht in mijn trolley om aldaar die in mijn dagrugtas te doen als de noodkit in de rugtas overgeheveld is. Ik weet niet of jij het nog volgt, maar voor mij is het al chaos :) LoL Dat wordt wat straks.. Gelukkig ben ik wel van de lijstjes, dus die is in de maak... Dan moet het makkelijker worden, als ik geen chaos maak van dat lijstje tenminste. 

Ik hoorde gisteren dat MariĆ«lle een kofferweegschaal heeft gekocht. Handig! Vooral aldaar, want we mogen niet boven de 15 kilo komen met onze rugtassen....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten