vrijdag 15 februari 2013

Acclimatiseren


Acclimatiseren is soms best lastig. KLM pakte het goed aan door de temperatuur steeds iets op te hogen. -5 en 28 graden is een groot verschil... Eerste nacht sliepen we rond 2:30 Red Johnny hiep mij daarbij.
Volgende ochtend stond Marielle op met hoofdpijn, terwijl zij geen meeting had gehad met Red Johnny zoals kitty en ik... Zij is na het ontbijt weer naar bed gegaan. Slechte start van haar eerste vakantiedag, maar beter vandaag dan morgen hoofdpijn denk ik dan maar.
Het is een klimmers hotelletje. Klein maar wel sfeervol. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Eerste lessen swahili al gehad van een van de obers.
Nu weet ik... dat de berg hier ergens moet zijn. Maar ik heb 'm nog niet gezien! Je zou denken dat het niet te missen is zo een grote joekel dat het moet zijn. Maar in de avond aangekomen en hotel is een compound met dus geen uitzicht. Ik ga straks dus even van het terrein af om op zoek te gaan naar de glinsterende berg...

Wel moeten we op tijd weer terug in hotel zijn, onze gids ontmoeten en voor bespreken van de trip

tekst herschreven zie andere post.

1 opmerking: