zaterdag 23 februari 2013

Dag 8 - 10.00 t/m 12.35


Vanmorgen mochten we uitslapen… jaja tot 8 uur. Waarop mijn reactie was, dat is niet uitslapen… Maar oke 8 uur is goed J
Helaas werden we wakker en kwamen we erachter dat de drinkzak van lisa de nacht gelekt heeft. Gelukkig hebben we een korte wandeling voor de boeg en hebben we geen haast met weg gaan. En konden de spullen mooi drogen.



Het was een makkelijke route, veel naar beneden gelopen. 30 min voor aankomst maakte Living een grapje en vroeg of ik zijn tas wilde dragen!!! Oh ja hoor geen probleem… Was wel grappig zijn gezicht te zien dat ik hem omdeed. Nadat we opmerkingen kregen van voorbij gaande porters, en Frankje (onze geweldige kok) mij wilde zien lopen met zijn tas op.  De tas was 10 kg volgens Living en wilde me niet laten kennen. Het was een erg onhandige tas, kon mijn rug niet buigen dus liep de 30 min met een rechte rug. Aangekomen bij de kamp vond Living het erg leuk om met andere te praten dat ik zijn rug tas droeg. 


De rest van de middag heb ik met de jongens gekaart en toen ik uit de tent kwam was er ineens een aantal tenten bij gekomen. De camping waar we nu aankomen is eigenlijk de plaats waar iedereen kampeert als je de top bereikt hebt en naar beneden loopt. Omdat wij een dag extra hadden sliepen we na de summit een camping er voor, en hadden we vandaag een heerlijke korte wandeldag. 




In de avond heb ik nog een uurtje met Living gekaart, daarna naar mijn eigen tent gegaan en nog even liggen keten en praten met Lisa. Hoe trots we op onszelf zijn. Dat we de top bereikt hebben.  

3 opmerkingen:

  1. Heel goed gedaan, een zware tocht alleen geschikt voor karaktervolle doorbijters. Dat jullie het gehaald hebben is een mooie prestatie. Respect!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je... Het was een super leuke beleving en ervaring :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel Nico :) De reis was bijzonder... Ik ben ook erg blij, en trots op ons dat wij het samen hebben gehaald.

    BeantwoordenVerwijderen