woensdag 13 februari 2013

17 uur

De auto van mijn moeder, die mij morgen naar Schiphol gaat brengen in mijn straat gezet. Alleen een stukje verder dan mijn voordeur. Nu zag ik een auto voor mijn voordeur weg gaan. Ik dacht, ik pak mijn sleutels en zet mijn auto voor de deur!!! SHIT toen ik de deur achter mij dicht trok... Dit is de sleutelbos van mijn moeder!!! Dat betekend zonder mijn huissleutel er aan, en de deur heb ik net dicht gedaan. Nou ja toch maar eerst even de auto voor mij deur zetten... Bij de buurvrouw aanbellen... SHIT buurvrouw is niet thuis.. Ah op nummer 3 woont een aardige vrouw. Bel daar aan. Vragen of ik even naar mijn moeder mag bellen... Oeps ze kan alleen gratis berichten sturen, omdat haar abonnement nog niet in gaat, en ik weet mijn moeders haar 06 nr niet uit mijn hoofd, wel de vaste lijn... Beneden buurman vragen of ik mag bellen... Gelukkig hij is thuis... En gelukt ik kan bellen... Mijn moeder nam de telefoon aan... Natuurlijk komt ze met de sleutel naar mij toe!!! Ik mocht bij de buurvrouw wachten tot mijn moeder er was... 10 min de buurvrouw leren kennen... En daarna weer terug naar mijn huis!!! Gelukkig kan ik de laatste dingen opruimen en huis netjes achter laten voor mijn vriendin komt... Wat een avontuur zo vlak voor de vakantie... Nog 17 uur en dan vliegen we!!!!



4 opmerkingen:

  1. Oh dan baal je, gelukkig kon je toch je moeder bereiken en kwam zij je redden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja kwam er ineens achter, dat ik ook met de auto naar mijn moeder had kunnen rijden om de sleutel op te halen... Stom kwam er achter nadat ik met vriendin er over sprak... Voelde me lichtelijk rood aanlopen!!!

    Blond moment!!!

    BeantwoordenVerwijderen