zaterdag 5 januari 2013

nog maar 5 weken

Tijd vliegt voorbij momenteel! Nog even wachten op 1 paspoort en dan gaan we de visa regelen.
Uiteraard zijn we ook bezig met trainen nog, alleen wandelen is even niet mogelijk door mijn rooster. Dus dat over 2 weken en dan 4 dagen achter elkaar wandelen. 2 maal met Marielle :) en 2 maal met Kitty. Daarna weer even aan het werk en dan is de tijd zo om en is het zo februari! Wel ben ik gaan helling lopen op de band, hoop dat dat een beetje helpt ter voorbereiding. Helaas dus weer naar de sportschool (vond buiten rennen lekkerder, maar dat moet ik wat afbouwen en gerichter gaan trainen)
Dus ben nu reisverzekering aan het regelen, ik heb al een datum dat ik lek geprikt zal worden (inentingen) en zal de malarone moeten gaan regelen.
Ik moet ook.. even proeven. Ja dat klinkt raar, maar ik moet even bedenken welke energierepen ik mee ga nemen. Dus even kijken welke weg te werken zijn  ;)

En dan even de temperaturen op de berg..

brrrr tussen de -5 en de -17 deze week.. Oh en het sneeuwt

zie gadget onderaan de pagina


Geen opmerkingen:

Een reactie posten