maandag 7 januari 2013

Nieuwe spullen.

Vandaag ging ik op pad om wandelstokken en een rugtas te kopen (bijna gelukt).

Ik ben in verschillende winkels geweest en uiteindelijk heb ik wel een leuke rugtas gevonden. Ik heb hem nog niet gekocht. Dat ga ik nog wel doen. Alleen wilde even kijken waar die het goedkoopst was. Want tja moet zeggen deze hele tocht is vrij prijzig, dus tja dan maar even langs verschillende winkels gaan voor de prijzen te kijken.

De fotos van de rugtas zet ik zo snel mogelijk op deze blog. De rugtas ligt lekker op de rug en mijn heup draagt het meeste gewicht. Dus helemaal super.

Ik moest nog een speciale bril hebben. Helaas mag je met deze brillen geen autorijden... Dus zal deze niet al te veel dragen aangezien ik getrouwd ben met mijn auto/motor is de bril alleen handig als ik in de sneeuw of bergen... Misschien toch vaker dit soort vakantie plannen.... :) 

Een sjaal want die ik nu heb is niet handig in de bergen! 

Een zak voor mijn grote rugtas als die met het vliegtuig mee ga. 



Afgelopen weekend heb ik ORS en Imodium, betadine zalf, lippenbalsum en andere handige spullen gekocht. Kan ik allemaal van het lijstje afhalen. 

Ik ga morgen de wandelstokken en rugtas halen bij Kathmandu. 

Een goede dag voor Tanzania geweest!!!
De tas!
Power tape,
handdoek en
waterzuiveringsdruppels



  


Wandelstokken!!

3 opmerkingen:

  1. Stoere bril :)en leuke kleur sjaal :) Benieuwd naar je tas en stokken..
    Flightcover is inderdaad erg handig. Ik denk dat ik dan de slaapzak onder aan de rugtas kan bevestigen, scheelt enorm in ruimte..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie tas :D
    Ik zat te twijfelen tussen deze en die ik nu heb. Zaten alle twee wel lekker en deze hadden ze alleen in het groen op dat moment. Voor zwart gegaan ;)
    Powertape? Handig! Kan ik dat van mijn lijst af schrappen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik zag het hangen. En ik wist dat wij er over gesproken hebben. Dus dacht neem gelijk mee :) Ja ik heb de groene en rode gezien. Dat was 30 liter. En deze was 34 liter en dus zwart... En ik wilde ook zwart. Want ik heb al een paarse jas. Een grote rode tas. Dus ik dacht om toch niet helemaal op te vallen in de bergen een zwarte tas :)

    BeantwoordenVerwijderen