dinsdag 8 januari 2013

Beetje yoga...

Gisteren bij sportmassage vandaag yoga. Waarom? Omdat ik een beetje korte spieren heb. Dus advies: rekken en strekken. Maar hoe rekken en strekken leuk te maken. Nou, dacht ik, een groepsles.. Dus meteen gekeken en ik zag power yoga. Onmiddellijk ingeschreven. Na mijn nachtdienst zo goed als meteen door. Half uur helling lopen en aansluitend uurtje power yoga.
OMG! *shock* dat is hard werken zeg! "buig voorover en plaats uw handen op de grond en houdt de benen gestrekt" nou met een beetje geluk haal ik mijn knieen. Vergeet de grond maar, haal ik never nooit nie! Maar wat een docent! Tijdens paar min ogen dicht rusten aan eind van de les doet zij ff geweldige pose kaarsrecht op haar kop. Gelukkig had ik mijn ogen open. Anders had ik A. Die pose gemist en B. In slaap gevallen

3 opmerkingen:

  1. Leuk dat je een foto van je zelf er bij gedaan hebt :)Pittig dus, dacht dat Yoga meer mediteren is, maar jij nam gelijk de power yoga ;) En nog iets aan over gehouden???

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit doe ik dus iedere zaterdagochtend :)
    geloof me, zelfs na ruim een jaar lukt het me nog niet om mijn handen plat op de grond te zetten en mijn benen gestrekt te houden...
    Heb gewoon erg lange benen en korte armen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. OMG, elke zaterdagochtend. Respect! Ik was al blij dat ik dit 1 maal had overleefd. Ik heb er wel wat rek en strek oefeningen vandaan, dus die gebruik ik :D Ik blijf wel proberen om met de handen voorbij de knieen te komen ;) Maar resultaat is er nog niet naar... Ook ik heb gewoon erg lange benen en korte armen ;)

      Verwijderen