dinsdag 1 januari 2013

2013

To do: (paspoort) Visum, inentingen, recept profylaxe malaria, wereldpas weer activeren voor werelddekking (weer wat nieuws bij de banken..zucht), reisverzekering...
Dan nog de kleine dingen. De deet (max 30% anders beschadigd het materiaal door de deet) , zonnebrandcrème factor eh hoog factor 50 of zo. Paracetamol, ibuprofen, ors, tijgerbalsem, labello met een factor, klamboe, wetties, energierepen, nootjes, ,gewone tissues, desinfectie handgel, ducktape. Pffffff
En ik dacht dat ik bijna uitgesjopt was. Maar nu de kleine dingen nog. Gisteren lichtgewicht slippers gehaald voor on camp, makkelijke instap dingen.

Einde van 2012 zijn de wandelstokken binnen gekomen. Leek me toch wel fijn om eigen wandelstokken te hebben. Ik heb ook een hoes ter bescherming voor rugtas vervoeren aangeschaft. Dan kan ik de slaapdingen aan de buitenkant ophangen aangezien er nog een zak omheen gaat en dan zal ik niets verliezen onderweg :)

Nog uit te zoeken, hoe drinkwater bevriestemp te verlagen. Misschien niet mogelijk? (ja door zout, maar dat is denk ik ook weer niet wenselijk, want zout onttrekt water uit lichaam)

En net besteld: Zwemkleding.. tja in Tanzania is het altijd lekker warm en hotel heeft een zwembad ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten