woensdag 16 januari 2013

Hilversum

Made it.. Again :-)
15 km erbij in de benen. Het was -4 tot -8 tijdens de wandeling. Je ziet bij ons beiden wel dat ons haar bijvoorbeeld wat wit is uitgeslagen (zie onderste foto's) en bij mij op mijn sjaal zie je ook een stukje wit uitgeslagen. Het was "brrrr" maar persoonlijk vond ik dat niet erg ;) Kleding doet z'n werking! Onderweg wel extra genoten van de prachtige landschap wat op een warme dag minder op de voorgrond staat door het verkeer wat voorbij sjeest. Maar als alles zo wit is dan zie ik toch ineens zoveel moois onderweg :) Waarschijnlijk was dit de laatste keer Hilversum voor de Kili? Of misschien over 2 weken nog een afscheidswandeling naar Hilversum. Kitty wederom bedankt! Het was pittig na gisteren, maar je hebt het goed doorstaan! Ik hoop dat je morgen geen spierpijn hebt.

2 opmerkingen: