dinsdag 22 januari 2013

Laatste pakketjes/enveloppen


Vrijdag zijn de laatste pakketjes geleverd voor de Kilimanjaro trip. Echt de allerlaatste... Afgelopen tijd zijn er erg veel pakketjes geleverd op de zaak waar mijn man werkt omdat ik vaak lig te slapen ivm nachtdiensten.  Het waren er zoveel dat ik me diep schaam voor de misbruik van hun adres ;)

Pakketjes en enveloppen..

Onze paspoorten waren terug gestuurd met visum Yeah! 

En ik heb de klamboe's binnen, de lipbalsem met een factor, zonnebrandcrème factor 50! een ontsmettingsmiddel voor de handen en, niet lachen, 108 koekjes!!!!
Oke, als je hartekeks koopt en ze kosten 0,85 eurocent per ? dan ga je er toch van uit dat dat echt per stuk is of per 2?  Een reep mars is al duurder dan dat. Nee, dat is voor het hele pakje van 12 stuks. Dus ik dacht 9 koekjes te hebben besteld, dus heb ik er nu 108 (-12 omdat ik ze natuurlijk moest proeven, biscuitjes alleen dan wat dikker en harder, vol met koolhydraten) Meteen Mariëlle verteld dat ze echt geen Hartekeks moet gaan kopen, voldoende voor een weeshuis. ;) 

Bij die laatste pakketjes/enveloppen  zat ook een leuke verrassing van een volger van deze blog. Een envelop vol met klavertjevier met good luck wens voor Marielle en mij voor de tocht. Klavertjevier sleutelhanger heb ik meteen aan mijn tas gehangen, die gaat mee. Superlief! Bedankt volger ;)

Maakt ook dat ik ineens besef dat de tijd voorbij is gevlogen en dat het nu allemaal echt gaat gebeuren. De weg naar de berg toe was een super leuke ervaring! Veel dingen gedaan waarvan ik dacht dat ik ze nooit zou doen. Te beginnen met (stap 1) stoppen met roken. Allerlei sporten van dansende fitness (zumba of sh'bam) tot aan muurklimmen. Ook leuke herinneringen aan al die wandelingen (ook niet altijd makkelijk geweest, men had nog wel eens last van spieren/blaren etc) en de prachtige foto's die we hebben kunnen maken onderweg. De wandelstokken, verschil tussen nordic walking en gewone wandelstokken ontdekken. Herinnering van in de tuin van Mariëlle slapen bij -3 om de spullen te testen, met een beetje whiskey om de boeking van de tocht (deels) Whiskey-route te vieren ;) Maar ook informatie wat ik her en der vond, over de temperaturen, geschiedenis van de berg e.d
Ik het begin dacht ik nog zo: wat kan ik eigenlijk allemaal bloggen, valt er wel wat te bloggen in de voorbereidingstijd? Nou, ik kan nu volmondig ja zeggen.  Er valt wat te bloggen. Er valt zelfs heel veel te bloggen!

 Nu die berg nog op zien te komen. Nog maar 3 weken...

1 opmerking:

  1. Idd erg lief van de volger om ons geluk te sturen :) Super lief. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen