dinsdag 8 januari 2013

Volleyballen

Volleyballen heb ik altijd al een leuke sport gevonden. Ik heb het nooit officieel gedaan. Vorig jaar dacht ik, ik ga op volleyballen. Heb via internet een leuke volleybal vereniging gevonden. Aangemeld en ik mocht 7 januari een les mee doen. Kijken hoe ik het vond en of ik op volleybal wil. 

Ik moest alleen twee weken wachten, door de feestdagen. Door Tanzania ben ik veel gaan sporten. Dit wil ik vasthouden om veel te sporten. Volleyballen vind ik daarom een leuk teamsport om te gaan doen. Leer je ook weer nieuwe mensen kennen. In april mag ik mee doen met competities kan ik nu goed oefenen. 


7 januari was het gister. Met veel frissen moed naar de sportschool. De sportschool was dichtbij het kanaal over en ik ben er. 

Een uur en een kwartier volleyballen. De team genoten hielpen mij en gaven mijn tips hoe ik de bal het beste kon opvangen, hoe ik het beste kon staan, etc. Het laatste kwartier hebben we wedstrijd gedaan. Wat erg leuk was om te doen. 
Helaas na afloop dikke rode onderarmen. De volgende dag nog erg pijnlijk en rode blauwe armen. Spierpijn door het vele rennen en actief mee doen. 

De volgende dag heb ik me ingeschreven en ga ik nu elke maandagavond volleyballen. 

Zoals in elke vereniging hebben ze een bar, en daar mag je dan als "vrijwillig" achter staan. Het is zo vrijwilliger dat je word in geroosterd om achter de bar te staan. 

Was een super ervaring :)


2 opmerkingen:

  1. Super leuk. Dus fit blijven na de klim :D En gezelligheid met verplichte vrijwilligerswerk.
    Is even andere spiergroepen aanspreken he ;)

    BeantwoordenVerwijderen