dinsdag 1 januari 2013

wat nog meer nodig buiten wat lisa geschreven heeft!!!

Zoals we weten ben ik niet zo'n blog schrijver, maar hier zijn nog een aantal foto's die ik inmiddels gekocht hebt. Ik heb een muts/bivakmuts, slaapmuts en broeken (al gebruikt en de regenbroek werkt super). Handschoenen twee stuks... Deze maand moet ik nog iets meer kopen dan Lisa. Dus alles was Lisa geschreven heb plus :)

Reisboek, Triktrak spel, batterijen voor mijn fototoestel, sokken om in te slapen, stokken (jaja moet en aan geloven), handdoeken, zonnebril, extra schoenen, sjaal, pet, shirts (uitzoeken wat ik uit eigen voorraad moet halen en wat ik nog wil kopen), rugtas 30/35 liter, zak voor de grote rugtas voor in het vliegtuig (veiligheid voor alle gespen die in je rugzak zitten). 








Muts met bivak in een        mijn handschoenen                         slaapmuts

Geen opmerkingen:

Een reactie posten