woensdag 2 januari 2013

Stokken

"Hoe uw stokken op juiste maat te zetten?
Zorg dat midden van handvat halverwege elleboog komt"

Ja, dat was even puzzelen. De mijne kwam niet verder dan heuphoogte :S Stond wel maten op tot 135 cm, dat was toch wel de max... Begon toch beetje zorgen te maken of ik er wel mee kon lopen
Beetje uitgeprobeerd, is dat te doen? Zegt mijn manneke: "Laat mij eens kijken..."
Tovert hij er nog eens centimeters bij!!! Wel tot aan mijn schouder hoogte!! Blijkt dat de wandelstokken op 2 punten verlengt kunnen worden.
Zucht... soms ben ik een mutsie ;)

4 opmerkingen:

  1. Woow. Ik ga deze week of volgende week kijken voor stokken. Heb jou beloofd om niet eigenwijs te zijn en dus ook ga halen.. Zucht!!!! Op mijn 33 al met stokken lopen... Rollator komt er nog niet in hoor!! Eigenwijs of niet, mijn heupen zijn nog niet zo slecht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel fijn dat je een handige man heb ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. LoL.. Zelfs jonge mannen lopen met die wandelstokken. Dus dan lijken we niet oud en bejaard ;)
    Denk dat je volgende maand super blij bent met je wandelstokken, maar bij thuiskomst fijn in de kast opbergt :)
    Ja super blij met mijn handige manneke :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar heb je ook gelijk aan hoor. Ik ben nu al erg blij met jou :) met of zonder stokken ;) Nee na onze vakantie gaan we minimaal 4 keer per week met die stokken lopen ;) weetje wat ik leg ze in de auto neer. Dan lijkt het net of ik ze actief zal gaan gebruiken ;) of naast mijn rugtas in de kast. ehm even kijken wat een goede opberg plek is ;)

    BeantwoordenVerwijderen