vrijdag 21 december 2012

Sjop till you drop

Ja de laatste weken. Laatste weken dat ik nog kan sjoppen voor Kilimanjaro.. Dus doe ik dat nog even vrolijk. Ik begin echt een mountaineers set te krijgen *proest*
Leuke bedbug :D
Een van mijn aankopen is deze schattige bug . De bug z'n pootjes kun je alle kanten op draaien :D Leuk zo een dingetje :) en super licht van gewicht, een sleutelhanger zeg maar..
Nog wat sokken hier en een reistandenborstel daar... Ik ging eigenlijk voor de wandelstokken, maar door alle afleidingen ben ik zonder wandelstokken thuis gekomen. Wel met een nieuwe vest.. Ja lach maar.... Vest is lekker voor in de nachtdienst :D

Handigheidjes.. extra accu's voor de camera. Mini zonne-energie paneeltjes voor het geval dat 3 accu's niet voldoende zijn. Ook handig voor telefoon die een week doet toch nog voor de laatste dagen beetje prik kunnen geven (ik heb deze tip van "oma" Magda) Is vandaag besteld :)

Er blijft nog maar weinig over om te moeten halen. Een ding moet ik echt niet vergeten... en dat is een badpak. Toch lastig om voor alle temperaturen voor te bereiden. Ik zit heel erg op: "ik wil het niet koud hebben" Maar daar zal ik onder aan de berg geen last van hebben, sterker nog.. mooi weer, zwembad.. bikini, jurkjes en open schoentjes etc...

Sinds ruim een week doe ik het rustig aan. Last van rug/heup en 2 maal fysio bezoek al achter de rug. Men zegt dat mijn klachten zeer tijdelijk zullen zijn en over 2 weken weer de oude. Dus verplicht in de parkeerstand met de feestdagen... Ahja, ook niet erg :D

2 opmerkingen:

  1. Jaa het komt steeds dichterbij. Nog maar 7 weken en dan lopen wij de berg op :) ik moet nog aantal dingen kopen, mare ga de rest in Januari halen. Ook een rugtas waar 30 l in kan!!! Tja moet er ook aan geloven!!! spannend hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaah.. nog maar even en dan is het zo ver :D

    Heel spannend :D

    BeantwoordenVerwijderen