woensdag 28 maart 2012

Tip

Ik sprak onlangs met iemand over het willen bloggen op de berg. Hoe moet dat?? Er is wel verbinding... soms... maar mijn telefoon vreet batterijen, ik doe niet langer dan een dag met mijn telefoon, dan moet ik 'm alweer opladen. Dus toen kwam ze met deze oplossing:
Ik denk... dat dit misschien wel eens zou kunnen werken :D Moet alleen nog even berekenen hoeveel energie het op levert en hoeveel ik verbruik bij enkel bloggen en dan ook de kou even in de berekening mee nemen (heeft invloed op duur batterijen zover ik weet)
Omdat de dagen goed gevuld zijn met wandelen denk ik dat het misschien wel een idee is om zoiets als dit aan mijn rugzak te bevestigen.
Bedankt voor de tip Magda :) Ik ga dit eens verder uitzoeken :D

3 opmerkingen:

  1. Ehm kan je dan ook gelijk kijken hoeveel energie het kost om te game :) want dan hoef ik mijn game verslaving niet tijdelijk te stoppen :) Of ik stop gewoon eerder :) loop een daggie mee en dan ren ik naar beneden en voordat ik Ki tegen kom ben ik al in een internet cafe ;)

    Nee hoor Lisa, is wel ruimte en extra energie he ;)
    We kunnen ook gewoon na afloop vertellen hoe we het gedaan hebben? Of we sms korte berichten naar een persoon en die het zet op het blog.

    Bijvoorbeeld dag 1. We zijn rennend de berg op gelopen.
    Dag 2 we zijn gelijk door gelopen naar een douche
    ** ondertussen droom ik even verder**

    Of Magda gaat mee, en draagd de extra dingen ;) Overleg het even met Magda als je wilt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahaha, neem jij dan een ipad mee voor het gamen? Ik zeg: Spelletje tijdelijk overdragen aan iemand ;) Misschien wil Ki dat wel doen, maar ja, dan komt ze het internetcafe niet uit..
    Sms-en is absoluut ook een optie!!!! is met een simpel toestel namelijk goed te doen (minder stroomverbruik dan mijn foon... Heb hier nog wel wat simpele toestellen liggen)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja mijn telefoon red het ook niet!
    Nee zal het ki niet aan doen. Zet mijn game gewoon tijdelijk op stop.. Zucht!!! Scheeld dat pas over een klein jaartje! Wie weet game ik dan wel helemaal niet meer :P

    BeantwoordenVerwijderen