maandag 26 maart 2012

Onbeperkt sporten!

JAAAAAA ik heb me abbonement op onbeperkt laten zetten.

Ik dacht ik wil echt de top wel halen, dus op tijd en rustig beginnen. Zodat we samen de top willen bereiken. Daarbij is het ook handig om minder kilos mee te nemen. Droom al jaren van een platte buik, of temiste zo goed als!!! We willen leuk op de alle foto staan. Dus per 1 april kan ik zo veel ik wil sporten... Nu nog er naar toe gaan he. Maar de erkenning en de eerste stap is al gezet.. Dan moet het toch haast vanzelf gaan toch???? 

6 opmerkingen:

  1. Hey Lorremeis...ik heb hem stiekum toch gelezen. Zo komen we elkaar nog es tegen. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Frankje, wat gezellig... Hier lees je de voorbereidingen naar ons avontuur van Lisa en mij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welkom op onze blog Frankie. Leuk dat je ons "stiekem" gaat volgen ;)
    Kewl Lorremeis, onbeperkt sporten!! Is wel erg fijn dat je dat geregeld hebt. Denk dat je er veel plezier aan zult hebben (eh.. achteraf ;) )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja idd achteraf :) hahaha Maar ik ga voor het stakke lichaam, en het bergje neem ik er gewoon bij ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh strak lijfje, dat wil ik ook wel **droomt even verder**

    BeantwoordenVerwijderen