donderdag 22 maart 2012

thermo termen

Zo voor mijn poging tot fitter te worden geniet ik eerst even van een kopje koffie en struin ik het internet af. Ik kwam onlangs iets tegen wat ik graag even wil delen met jullie.
Thermo zolen!!!!
Omdat ik er even geen beeld bij had ben ik gaan googlen wat dat dan moest voorstellen...
Euh.. Tja... Dus... Ik heb hier wel vreselijk om moeten lachen. Ik zie het ook helemaal voor me dat je dan na 8 uur op zoek gaat waar je je zolen weer kun opladen (dat kan dus niet). En ik dacht ook: Als er iets stuk gaat sta je zo onder stroom (ik heb weer beeld)
Ik ben een koukleum, maar dit gaat me toch net iets te ver.

Volgende term was thermo onder sokken. 
Ondergoed, oke dat ken ik LOL. Maar onder sokken? Eigenlijk gewoon 2 paar sokken over elkaar aan dus.... Dan ben ik misschien een rare, maar is dan gewoon dikke sokken niet beter om te dragen?
**gaat op onderzoek uit**

Geen opmerkingen:

Een reactie posten