dinsdag 27 maart 2012

Belgische miep

Voor een opbouw schema hardlopen heb ik ergens de belgische miep gevonden die verteld wat je moet doen voor hoe lang en met een beetje ondersteunende muziek erbij :)
Doel is ongeveer 5 km in 30 min te bereiken in 30 lessen.

Zelf heb ik nooit gebruik gemaakt van deze belgische dame omdat ik op een andere manier heb geleerd om hardlopen op te bouwen en ik val daar eigenlijk altijd op terug. Maar...

Volgende week woensdag gaan Marielle en ik deze "belgische manier" eens proberen :D Les 1...

"Nou ale, nu gaat gij rennen he" Ik lig nu al in een deuk :D Heb er zin in!!

3 opmerkingen:

  1. Slik, nu is er geen weg terug. Samen motiveer we elkaar, als de ene geen zin heb, dan komt de ander in actie. En natuurlijk andersom!!! Dus woensdag hier komen we. Doe vandaag rustig aan, want ik heb spierpijn. Van het sporten maar ook van het klussen in de tuin...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh in de tuin klussen, dat is ook erg zwaar!! Lekker even bijkomen vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Was beetje onduidelijk met die miep. Lopen en wandelen!!! Ehm in mijn ogen betekend het zelfde. Maar in Belgie misschien niet :)

    Lopen = wandelen + rennen = joggen

    Of ben ik nu dyslexties????

    BeantwoordenVerwijderen