donderdag 29 maart 2012

Dagrugtas

Tijdens de beklimming/wandeling dragen we niet onze eigen rugtas waar alles in zit, maar een eigen dagrugtas. Onze spullen worden door porters gedragen naar het volgende punt waar we overnachten.
Onlangs heb ik deze besteld en binnen gekregen en ik dacht: laat ik slim zijn en even zo een waterzak erbij bestellen om te kijken of dat een beetje werkt of dat ik toch een gewone veldfles achtige ding wil.
Daarbij leek het me ook handig voor met kilo's in de rugzak te oefenen handig om dit met de waterzak te doen van 3 liter.
Nu ben ik niet echt een outdoor type, geen ervaring met dit soort dingen.. Dus toen ik beiden binnen kreeg heb ik toch echt zitten puzzelen.... Zelfs handleiding erbij gepakt van de rugzak. Ik snapte er niks van.. Waar moest de waterzak dan komen en moest die dan niet bevestigd worden? Zo ja, hoe??
Ik heb het maar in de winkel na gaan vragen. Nee, waterzak wordt niet bevestigd. Waterzak heeft wel een vaste plek in de tas en de tas heeft een opening voor de slang.
Voelde me wel een beetje sukkelig dat ik dat alleen al niet snapte...  LOL Ben bang dat ik vaker van dat soort momenten zal krijgen...


 

8 opmerkingen:

  1. Wees blij dat je niet alles weet ;) Anders lijk ik er zo blond naast ;) whahahahaha Mare ben je er nu uit door de bevers??? Of ngo niet helemaal??? OP de foto kan ik niet zien of het al gelukt is?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik durf niet te zeggen dat ik nu alles van de tas en waterzak weet, maar ik denk dat ik het nu allemaal snap :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahahahahahahahahahahaha

    Wel handig een rugtassen kennis in ons midden :P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi. Het was dat Andre me op het fluitje attendeerde, anders had ik dat ook nooit ontdekt LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hahahahah

    Die gebruik ik wel als ik een leuke jongen tegen kom :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dus ook als wij weekenden willen gaan lopen.. Komen vast wel leuke mannen tegen :P

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb beeld.... Lorremeis fluit naar een leuke jongen op de berg... Dan klopt de naam Lorelei wel helemaal ;) :P

    BeantwoordenVerwijderen