woensdag 21 maart 2012

Sporten. Dag 1


Aangezien ik nu nulkommadroppie conditie heb ben ik vandaag begonnen met sporten. Hardlopen en fietsen om mee te beginnen. ik was angstig omdat ik zo lang niet meer had hard gelopen. maar ik moest nou eenmaal door de zure appel en gewoon beginnen.

30 min aan 1 stuk door hardlopen (was meer joggen, moet langzaam aan  maar het tempo ophogen...)
10 min lage weerstand fietsen (rustig aan opbouwen, heb een paar irri knieën die het er niet altijd mee eens zijn en soms mijn beweging dwarsbomen)

2 opmerkingen:

  1. Ook voor mij een sportdag, dag 1 van mijn nieuwe programma.
    De sportschool waar ik train heeft voor mij een nieuwe programma gemaakt voorbereidingen op de Kilimanjaro. Omdat ik nu nachtdienst heb, twijfelde ik heel erg om te gaan.
    Kan het natuurlijk niet vooruit blijven schuiven.
    Ik ga maar 1 keer per week daar sporten, moet eigenlijk meer, maar ja tijd vrij maken om te sporten is toch wel lastig. Zit liever te game of op de motor. Ik ben uiteindelijk kwart over 8 naar de sportschool gegaan. En heb voor het eerst het programma gedaan. Ben eerst op de loopband gegaan. 10 min lopen op een erg stijle berg. Daarna 10 min op de crostrainer en nog eens 8 min op de wave. Daarna merkte ik toch wel dat ik erg moe was na mijn nachtdienst. Ik heb nog wat andere dingen gedaan om mijn heup wat stabiller te maken. En iedereen weet dat ik de kilimanjaro ga beklimmen die ik maar tegen kwam... Daarna uiteindelijk blij naar huis gegaan, want ben wel wezen sporten!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dus eigenlijk zijn we tegelijkertijd begonnen aan programma voor trainen gericht op Kilimanjaro. Toevallig :D Na een nachtdienst is het wel extra lastig, dat herken ik wel. Ik moet het vragen: wat is de wave?
    Vandaag ga ik kijken of ik een goede opbouw cardio training kan maken eventueel i.o.m. fysio

    BeantwoordenVerwijderen