zaterdag 24 maart 2012

Sjoppen!!

Mariëlle was gisteren jarig en om dat te vieren gingen we gezellig uit eten. Echter hebben we wat eerder afgesproken en zo hadden we tijd om Bever en Kathmandu eens te gaan verkennen. Beiden hadden boven aan ons lijstje staan: wandelschoenen/bergschoenen.

anwb had een aanbieding wat betreft de speciale sokken, daar hebben we meteen maar zooitje van ingekocht.


Bij Bever is Mariëlle goed geslaagd voor wandel/bergschoenen type B. Ook heeft ze daar al een nieuwe rugzak gekocht. Een rode, helemaal hip!
 Bij Bever ben ik niet geslaagd voor schoenen. Ik blijk smalle voeten te hebben (? nooit geweten) en daardoor was mijn keus zeer beperkt... en  hadden ze mijn maat niet.

























Gelukkig had Kathmandu wel mijn maat :D Dus ik ben daar geslaagd, het zijn B/C schoenen geworden. :) Ik heb nog nooit zoveel uitgegeven aan een paar schoenen, maar dan heb je ook wat...  LOL




Vandaag was al een leuke voorpret. En met de schoenen kunnen we gaan beginnen met de voorbereiding met oefenen wandelen :)





Helaas is deze foto niet zo heel erg goed gelukt.
v.l.n.r. Bever Dirk en Bever Bas!
Bas heeft ons voornamelijk geholpen.
Hij vertelde mij dat ik SMALLE voeten heb.
Bas vroeg ons aan het eind van zijn hulp of we nog meer wensen hadden, Mariëlle haar reactie was dat ze zat wensen nog heeft.. Er viel een stilte... en uit het niets zei Bas: "wat betreft materialen voor de reis dan wel he".
Mariëlle ging daar ook vanuit, dacht niet eens ergens anders aan!!! Ze begon echter wel even te blozen ;)

6 opmerkingen:

  1. Ehm ik mis de foto van Onze Bas en Dirk!!!! Onze jongens van Bever :) hahaha Waarbij we hele leuke verhaal hadden te vertellen. Alleen weet ik hem niet helemaal meer. In iedergeval vroeg die hij of hij ons nog ergens mee kon helpen ;) en natuurlijk kon die dat... Alleen niet... hihi Je weet wel. Oke de foto is een beetje vaag, maar toch :P Ze hadden toestemming gegeven....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We hebben heerlijk gegeten en daarna de kroeg in geweest. Vond het super gezellig. Kwam er wel achter dat we het veeeeelste weinig doen samen. Maar daar kom veranderingen in. We gaan nog samen hardlopen BUITEN:) hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die foto was mega mislukt :( Helaas...
    Het was absoluut een super dag zo, en zo gaan er nog veeeeeeeeel meer volgen :D Samen hardlopen buiten, lijkt me heeeerlijk en ik kijk er al naar uit. Even agenda trekken? :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf avontuur gaan jullie tegemoet! Leuk dat je het in een blog bijhoudt, heb mezelf even als 'volger' aangemeld om dit op afstand mee te kunnen maken.

    Over hoogteziekte: zoals je al schreef: je krijgt het of je krijgt het niet en heeft weinig te maken met je gezondheidstoestand. Wij zijn vorig jaar naar Peru geweest, over het Andes gebergte (hoogste punt was ca. 4.300 meter) en een grote bodybuilder ging tegen de vlakte. Wij alleen wat hoofdpijn. Er zijn trouwens wel pilletjes die (enigszins) kunnen helpen tegen hoogteziekte.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Brigitte. Leuk dat je je hebt aangemeld als volger :) Andes gebergte is ook niet mis. Wow. Dat moet een mooie ervaring zijn geweest! :D
    Ik ben wel wat nieuwsgierig of die pilletjes tegen hoogteziekte beetje werken (ken jij iemand die dit heeft genomen? en wat was het resultaat en/of bijwerkingen?). Ik lees tegenstrijdige dingen daarover, wel goed/niet goed om te gebruiken. En profylaxe of voor behandeling nemen?
    Zoals je omschrijft, van diegene van wie je het niet verwacht heeft last van hoogteziekte.. Het is niet te voorspellen :(

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Brigitte, wat leuk dat je er wat neer gezet hebt. Ja het is maar af te wachten over het hoogteziekte. Allemaal dingen waar ik me niet echt mee bezig wil houden. Zoals plassen in de bergen... Maar ja soms kan je neit anders :) Oh ja en -10 boven op de berg... Ehm waarom deze we dit ook al weer Lisa??? hihi Geintje, ik heb er onwijs veel zin in.....

    BeantwoordenVerwijderen