woensdag 21 maart 2012

Help, we gaan de Kilimanjaro beklimmen?



En zo was een oude droom van me weer aangewakkerd. Door de vraag die Marielle me stelde.. Maar kreeg het ineens benauwd.. Ga ik dat wel halen? Ik heb geen conditie, rookte ook nog eens en heb echt geen idee hoe het zit met hoogteziekte of ik er gevoelig voor ben of niet. Er kwamen ineens veel vragen op me af. Maar vooral de vraag: ga ik dat wel halen??? En wat moet ik er voor doen???  Hoe kun je op zo iets voorbereiden???????? Dus langzaam aan begon ik wat te lezen en het werd me duidelijk dat het haalbaar is, alleen.... hoogteziekte, daar kun je niets aan doen. Je krijgt het of je krijgt het niet.
 Ik heb een boek besteld met daarin omschreven hoe je je het beste kunt voorbereiden op de Kilimanjaro. Maarja, dat duurt nog 2 weken voordat dat boek binnen is. Toch het gevoel dat ik al wat kon gaan doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten