woensdag 21 maart 2012

bloggen

Waarom bloggen? Het zal een dagboek zijn... Voor mezelf, voor stimulans. Om terug te kunnen lezen hoe ver ik al ben gekomen als het me tegen zit. Maar voor de lezers om dit alles te delen. De grappige dingen te delen die ik tegen kom of ervaar. De ups en de downs van de voorbereiding en ik hoop ook verslag van de Kilimanjaro tzt (planning volgend jaar jan/feb, dus krap een jaar voorbereidingstijd). Dus ik hoop dat jullie dit met plezier zullen lezen en wie weet hebben jullie tips voor me ;).

2 opmerkingen:

  1. Ja stimulatie hebben we zeker nodig. Is een toch die we gaan maken. We gaan samen veeeel beleven. Heerlijk en de voorbereidingen zijn ook super... Samen!!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. :D Precies zoals je het zegt :) Samen!!

    BeantwoordenVerwijderen