zaterdag 24 maart 2012

Elke dag douchen?

Ik stond vandaag zoals elke dag eens onder de douche, hier kan dat wel!!!

Ik bedenk me ineens, jeetje hoe gaan we dat daar in de bergen doen. Is daar dan ook een heerlijke warme/heette douchen of is het afzien en is het water koud??? En dan nog het plassen. Toevallig toen ik in Bever was zag ik van de vrouwelijke plasding. Dan denk ik weer: 'wat is het HEEEL soms handig om een man te zijn'. Gewoon staand te plassen. Verder moet ik er niet aan denken om een man te zijn. Alleen op het moment dat je onderweg ben en moet plassen. Vaak zijn de wc onderweg niet zo heel erg schoon. Natuurlijk als je buiten plast moet je oppassen dat er geen wildplassers pakkers zijn maar buiten dat!!! Toch nog een beetje spanning...

Tja wat je allemaal niet bedenkt tijdens het douchen!!!



edit: toegevoegd beeldend materiaal... foto's van de plastuiten LOL


8 opmerkingen:

  1. Ben bang dat het een teiltje water wordt ipv een douche...
    En toiletten zijn eh... niet wat we gewend zijn.. Misschien die vrouwen plasdingen ter overweging nemen LoL :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 6 dagen niet douchen... Dat is iets wat we in de training kunnen overslaan hoor, dat hoeft niet geoefend te worden... giggle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja daar ben ik wel een voorstander van.
    om gewoon hier in Nederland wel te blijven douchen! Mare we blijven gewoon douchen en in Tanzania wel een hotel met WARM water... Maar gelukkig wilt Lisa dat ook :) hihi Komt goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. plassen valt dan nog mee in vergelijking met... ;) steek wat rollen toiletpapier in die megagrote knalrode rugzak ;-)
    Wat ik ook zou meenemen, is van die lactacyd zeep in de vorm van doekjes per stuk verpakt, heel hygienisch spul, weegt niets en neemt geen plaats in ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh dat is ook een goede tip Hilde! Die komt op de paklijst :D
    Onderweg... tijdens het wandelen is er eigenlijk geen toilet. Daar waar wordt overnacht is een soort van een toilet, maar ben bang dat dat enkel een gat in de grond is. Van alle barre omstandigheden die we kunnen verwachten ben ik nu het meest bang voor de toilet of liever gezegd de afwezigheid daarvan LOL (oke angst voor hoogteziekte op nr 1, dan de toiletten...)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh op nummer 1 staat bij mij toch echt de toilette, en moet veel plassen. Gedeeld met het niet kunnen douchen! Ik ben zo'n miep, die moet zijn handen wassen na het plassen. En dat zal nu echt moeilijk zijn. Maar dan zijn die wegwerp schoonmaakdoekjes ook handig voor de handen :) Oh trouwens als er toiletpapier uit steeks is niet zo erg ;) Zoals ik niet op de foto komt met mijn broep op mijn knieeen en een rode kop met een luipaard (oke die zijn er niet, maar de gedachten is wel grappig_ voor me te schijten en dat op de blog :) hahaha zie het al helemaal voor me! Denk trouwens niet dat de luipaard mij aanvalt, als ik aan het schijten bent :) hahahaha Maar wel een goede!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik denk... dat de luipaard wel uit kijkt om bij je in de buurt te komen terwijl je de grote boodschap doet... LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zet je dat er toch weer netjes in ;) hihi

    BeantwoordenVerwijderen