vrijdag 23 maart 2012

sportdag 2

Gisteren heb ik wederom 30 min hard gelopen (eerder kruipend, joggend dus). Tot mijn verbazing ging het weer goed! Geen grote prestatie, het was enkel 3 km, maar het is een mooie start :D Daarna 5 min wandelen helling, 10 min fietsen... Nu heb ik wel een heel klein beetje spierpijn...
Het is prachtig weer en eigenlijk zou ik wel buiten willen gaan hardlopen. Maar heb ik daar de doorzettingsvermogen voor? Want dan heb ik geen apparaatje voor me wat zegt: nog maar 10 min en 23 sec. En dan weet ik ook niet wat de afstand dan is wat ik loop..
Op het programma voor van de week: een route uit stippelen van ongeveer 4 km met zo min mogelijk verkeerslichten.

2 opmerkingen:

  1. Woow Lisa, jij bent echt goed bezig. Ik heb deze week maar 1 keer wezen sporten. Het nadeel is ook dat ik er maar 1 keer per week mag komen. Tenzij ik een week niet geweest ben. Dus in feiten 1 keer per week. Misschien ga ik het uitbreiden dat ik er vaker mag komen. En tja dat doorzettingsvermogen is wel heeeeel erg belangrijk. Maar wel erg nodig als wij die 'heuvel' willen beklimmen :) Zometeen kom je naar mij toe en dan gaan we eens kijken wat we ALLEMAAL moeten aanschaffen... hihi Ik heb er onwijs veel zin in. TOT ZO!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Of lekker buiten sporten en wandelen en zo met mij :D
    Kom zo naar je toe en dan hebben we het er uitgebreid nog even over :D

    BeantwoordenVerwijderen