woensdag 28 maart 2012

Aflevering 1

Vandaag ben ik begonnen met de belgies Miep.

En omdat ik mijn auto nog moest op halen bij mijn ouders, ben ik met de fiets naar de sportschool gegaan (15 min), Aflevering 1 van de belg 27 min, (2.41 km en 180 calorien verder) zo door naar mijn ouders (20 min) en met de auto weer terug!

Het was even wennen met de belg. Want ze had het over wandelen en lopen. Maar in mijn ogen is dat toch echt het zelfde. Voor ik het door had was ik al weer 4 min verder, en het enige wat ik deed was lopen op 4.5 km/u. Ik weer op nieuwe begonnen met de belg, wel makkelijk trouwens... toen was het lopen/joggen begonnen.

L = lopen
W = wandelen

week 1training 11'
L
1'
W
2'
L
2'
W
2'
L
2'
W
2'
L
2'
W
2' L2'
W
1'  

1     
W


Ik wandelde 4.5 km/u
en liep 7.5 km/u

En moet zeggen, ik voelde dat ik bezig was. Het voelde goed. Dit wil ik nu vast houden. En als het even mee zit ga ik zaterdag voor ik ga ewrken ook even rennen. Ik ga deze week tot 4 april binnen rennen. En ik hoop echt als ik met Lisa ga werken, dat ik dan verder buiten ga rennen. Maar tot die tijd dus vertrouwd op de loop band. Wie weet kan Lisa mij leren om zelf de tempo te bepalen ipv de machiene!!!

Ik heb er zin in!

1 opmerking:

  1. Zooooow goed bezig!!! Ik ga jou niet bijhouden met 7.5 snelheid hoor, ik zit net op de 7.2 zelf. LOL (ik ben wel een sprinter type, komt goed).
    Is wennen he, een belg die verteld wat je moet doen. Is niet altijd duidelijk LOL, maar uiteindelijk komen we er wel.
    Net een half uurtje op de band. Ik zit net op zo een tussenfase, niet joggen, net niet hardlopen. Houd me in en ook weer niet. Resultaat: Last van de spieren enkels voorkant... Argh.. Hoopte dat er vandaag uit te lopen. Helaas.. Misschien morgen

    BeantwoordenVerwijderen