woensdag 17 oktober 2012

Stilte

Het is misschien wel een beetje stil hier wat betreft posts, maar ondertussen zijn we wel druk met vooral in shape raken voor de klim  ;) Gericht spieren trainen en/of duursport beoefenen voor conditie e.d.

Aankomend weekeinde ga ik mee doen met de 10 van Cuijk. Dit is weer net iets meer dan de damesloop in A'dam, dus grenzen verleggen.

Volgende week is er een Halloween loop in Utrecht, ik heb besloten om mee te doen. Foto's volgen uiteraard ;) Outfit heb ik ook al helemaal bedacht :D Komt helemaal goed, heb er zin in!!! Dit is een funloop(!) en is rond de 7 a 8 km met tussenstops.

Zo motiveer ik mezelf om buiten te blijven hardlopen (ik heb mijn hardloop-band nog steeds niet geïnstalleerd thuis in de hoop dat ik buiten blijf hardlopen.)

Marielle en ik hebben al wat data geprikt voor komende maand voor wandeltochten. Hopelijk met temperaturen dat we onze kleding kunnen testen (bijvoorbeeld onze jassen) Ook hebben we een dagje geprikt dat we gaan sjoppen voor nog meer spullen voor de klim  te denken aan bijvoorbeeld thermo ondergoed en wandelbroeken etc

2 opmerkingen:

  1. Sjoppen dat gaat as dinsdag gebeuren. Ik hoop op leuke btoeken en leuke boven kleding :) en idd heerlijk warm om vast te kijken hoe het zit, als we in het warme nl gaan open :)

    Echt super veel zin in, met gezonden spanningen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezonde spanning begin ik ook te voelen. Vooral nu dat we al zover zijn. tickets.. deel uitrusting al... de conditie..
    Tijd vliegt! Maar eerst... heb ik zin in dinsdag!!

    BeantwoordenVerwijderen