zondag 28 oktober 2012

Halloweenrun impressie

Het was geweldig! Beetje door de stad rennen, mensen op stuipen jagen. DJ voorop met zijn bakfiets met puntmuts voorop die de route wist. Ik heb vreselijk gelachen! Het weer zat niet mee, was erg koud, vriespunt en het regende. Maar ik had het warm door het rennen en de schmink was waterproof.
 Reactie toen ik thuis kwam was overigens ook grappig. Gijssie hoorde dat ik de douche aan zette toen ik net binnen was. Kwam op me af rennen *YaY Handdoekken-knuffel tijd* Zag mij in mijn halloween outfit en mijn skull gezicht. Ging vol in de ankers, rende weg richting voordeur en ging zielig zitten mauwen en keek angstig mijn kant op.Toen mijn skullface er van af was was het weer goed :)








2 opmerkingen:

  1. Ziet er uit als een leuk feestje! :D
    Dat katten-gedrag herken ik ook trouwens, ik had laatst een nieuwe jas gekocht en toen ik die voor het eerst aan had twijfelde onze kater of hij mij wel of niet vertrouwde, hij zat me zo twijfelend aan te kijken haha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was zeker een leuk feestje :D Ik denk volgend jaar weer :D
      Katten zijn erg grappig. Dus jouw kat had dat al bij een nieuwe jas :D LoL Zou de geur van nieuwe jas misschien mee hebben gespeeld? Of was hij je even aan het checken of hij de stijl van je nieuwe jas wel goed keurde ;)
      Gijssie heeft vaker van dit soort acties. Hij is daardoor erg schattig denk ik.

      Verwijderen