vrijdag 26 oktober 2012

15 weken

http://www.cloudcentrics.com/?p=999
Oef wat gaat de tijd in eens snel zeg. Nog maar 15 weken!!
Dat wil ook zeggen dat Marielle en ik meer gaan wandelen de komende tijd om dat te trainen :D We hebben al een aantal data geprikt en routes besproken. Zo komt Kennermerduinen en Soesterduinen weer in het programma maar ook Lage Vuursche hebben we toegevoegd aan het programma. Stoer, ik heb er zin in!!
Steeds weer zit ik te kijken naar evenementen om me heen om hardlopen ook door te laten gaan in de tussentijd (motivatie verhogend dus). Ik heb voor november wat keus. Zo is er een Berenkuilloop maar ook een Maarsseveenseplassenloop (homerun, want mijn lange run is vanaf thuis rondje Maarsseveenseplassen=10 km) Nog even aan het twijfelen aan welke ik mee ga doen... Beiden zijn in  de buurt :) (misschien gewoon beiden doen aangezien mijn lange run bijna altijd op zondag is, dus er veranderd dan eigenlijk weinig)
Muurklimmen lessen zijn bijna voorbij :( maar dan is er wel meer tijd voor wandelen :D

Maar nu eerst de Halloweenrun morgen :D Uiteraard zal ik foto's maken en deze posten ;) Dan kunnen jullie mee lachen ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten