dinsdag 23 oktober 2012

Ge-sjopt!

Marielle is wezen sjoppen. Voor diegene die Marielle kennen is dit bijzonder. Marielle sjopt namelijk niet. Zo zie je maar wat ze er allemaal voor over heeft om die berg op te komen ;) Zo heeft ze een nieuwe jas aangeschaft en 2 vesten Wat ik wel leuk vind is dat we nu alle twee dezelfde vest hebben. Hieronder bewijs ;)



Uiteraard heb ik ook het een en ander gehaald. Iets waarvan ik keihard riep: "Ga ik nog niet kopen, misschien val ik namelijk nog wat af." Maarja als het stretch is, dan maakt het niets uit... Softshelbroek (winddicht en regen afstotend) en lange thermo-onderbroek (charming) gekocht. Ook alvast een broek voor beneden aan de berg (in combi met thermo ook wat hoger te gebruiken) dunne stof gehaald. Ik vond 'm lekker zitten en mooi vallen.

schoenen sokken thermo ondergoed broeken shirts vesten jas sjaal bienie pfffff geloof dat ik na de regenbroek ook wel echt compleet ben wat betreft kleding! *uitgesjopt*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten