zondag 21 oktober 2012

10 van Cuijk


21-10-2012: Overleefd!
Vandaag namelijk mee gedaan met de 10 km loop van Cuijk!!!!
Maar de dagen daarvoor eerst genoten van dierentuin in Arnhem en sjoppen in Nijmegen :D Maanden lang bezig geweest om voor een paar laarsjes te slagen en ongelofelijk, ik ben in Nijmegen geslaagd voor laarsjes! Ons hotel was lekker luxe. In onze kamer was een jacuzzi aanwezig! En een prachtig uitzicht.  Het was een heerlijk weekeinde en de afsluiter was 10 km hardlopen....
Als mini voorbereiding had ik gisteren 4 km gelopen in Berg en Dal, daar verdween mijn moed zo ongeveer in mijn gympies. Hoopte dat het bij Cuijk minder heuvelig zou zijn. En gelukkig was dat ook zo :D Ik ben vergeten om te kijken naar de tijd, maar ik geloof dat ik onder de 1:10 ben gebleven (kan ik later inzien, zonder foon rondje gehobbeld. De tijd werd toch geregistreerd...) en dat is voor mij een persoonlijk record

voor vertrek.. Nog "lekker wit" nachtuiltje koppie zoals altijd.. Een moment opname tijdens mijn mini wiggle dansje...


Bij terugkomst... Kreeft rood koppie maar o zo happy! 


2 opmerkingen:

  1. Super meis ik ben trots op je.
    Helaas ben ik neit zon poster om op bloggen te schrijven. Want inmiddels heb ik mijn jas en een slaapzak al gekocht :) Mare ik heb zo onwijs veel zin in de klim :) Super :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thnx Marielle :D Ik ben stiekem ook een klein beetje trots op mezelf. Maar dat zei de big smile al bij de onderste foto LoL
    Ja en dinsdag zul je nog meer hebben :D Ik zal foto's maken dinsdag ;)

    BeantwoordenVerwijderen