dinsdag 22 mei 2012

Spierpijn!

Vrijdag 18 mei hebben we gewandeld. 4 uur achtief gelopen. We hebben ongeveer 15 km gelopen.
Na afloop voelde ik het heel erg in mijn rug en in mijn boven benen.

Zaterdag 19 mei ochtend voelde ik veel spierpijn in mijn rug...

Zaterdag 19 mei toch met de motor naar Hoofddorp en zondag 20 mei weer terug met de motor naar huis.

Maandag 20 mei meer spierpijn in mijn rug... Van een uur geconcentreerd op de motor te zitten.

Maandag ochtend ga ik "even" aflevering 17 doen van start to run... in de avond 2.5 uur muurklimmen.

Hoe sta ik dinsdag ochtend 21 mei op:

Spierpijn in: Vingers, handen, arm, rug en benen....  En een pijnlijke schouder!

Dus dinsdag een rustdag... Alhoewel...

Heb een cursus op mijn werk, en ik ga met de motor :-)
is van 13.oo tot 16.00 (loopt vaak uit) dus File gevoelig!!!


Kort om, mijn spieren hebben hard gewerkt :) Gelukkig ga ik woensdag 22 mei  al weer werken :) Mijn hersennen nemen het dan over.





2 opmerkingen:

  1. Spierpijn... Oh herkenbaar! Maar spierpijn in de vingers is de bizarre... Die heb ik nu ook LOL Met het wandelen gisteren had ik er wat last van (warmte, wandelen.. dan zetten de handen wat op.)
    Spierpijn in de rug :( Dat is een hele vervelende! Hoop dat je rug snel bij trekt!
    Vandaag is ook mijn rustdag. Morgen weer een dag ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja idd vond ik ook wel heeeel appart.
    Mare rennen buiten ik verzin nog te veel escuuses om het niet te doen. Dus ik blijf gewoon rennen in de sportschool. En zie wel hoe ik het ga oppakken. Ik heb agelopen week aflevering 17 2x en 18 gedaan. Dus volgende week helaas niet maandag. Maar het was al pittig... Kan het wel steeds beter volhouden... En 4 juni ga ik alleen muurklimmen. Spannend... Maar goed we zullen zien hoe het zal gaan...

    BeantwoordenVerwijderen