maandag 7 mei 2012

Klimmuur


YaY vandaag was de start van de klimcursus. Helaas geen foto's van ons in actie, maar dat zal zeker nog komen. Persoonlijk vond ik het erg leuk om te doen!! Wel is er een grens van hoogte merk ik dat ik wat onzekerder wordt (vertrouwen in de touwen krijgen) maar dat komt nog wel. Ik begreep dat elke kleur weer een andere route is, maar ik heb zelf het idee dat ik van alle kleuren hou, dus ik volgde nog even geen specifieke kleurenroute (dat is toch wat complexer dan van alle kleuren gebruik maken). De cursus bestaat uit 4 keer 2 uurtjes en eindigen met een examen...  Ik heb nu al zin in volgende week :D

1 opmerking:

  1. Ja was echt super gaaf... Ik deed dan wel een poging om op de kleuren te letten... En ik kwam op een gegeven moment in de knel... Kon niet meer verder. En hoe hoger ik kwam hoe enger ik het vond :) tja het was best wel hoog.. En als je valt... Tja ben nog zoooo jong ;) hahaha Zeker zin in de volgende keer... Toen ik van de week op de sportschool was, zei de trainer nog dat we alles wel onder het momen kili kon laten vallen. Waarop ik zei, natuurlijk weekje aan het strand moeten we ook oefenen ;) tja... Weekje 30 graden, beetje bruin worden. Hey alles voor de foto (oke dat heb ik hem niet verteld)... Mare super muurklimmen.... En we kunnen ook nog van de Euromast abseilen... Ook erge hoogte... Misschien ook wel super ;)

    BeantwoordenVerwijderen