woensdag 9 mei 2012

Dagje wandelen, 15 km...

Vandaag op het programma 15 km wandelen. Dus mijn man maakt me wakker met; "misschien je planning herzien" Het goot! Ik heb meteen gekeken op buienrader en ondanks een slechte start leek het redelijk te worden. Dus toch de gok genomen. Om 9:45 waren Kitty en ik onderweg. Goed voorbereid. beiden regenjassen binnen handbereik. Hilversum was eigenlijk alleen maar de oude route, 1 weg, uitlopen. Simpel, veel verkeer.. Maar wel erg goed te doen. Goede trainroute in ieder geval! Dus we hebben afgesproken om deze route een paar keer te lopen en dan ook terugweg pogen te gaan doen. Voor een start was 15 km prima :D We hebben nog tijd om de 20 a 30 km te oefenen ;)
We zijn droog over gekomen!!! YaY En ook zonder ernstige verwondingen (1 miniblaar bij Ki)





1 opmerking:

  1. WOOW super hoor :) dapper dat jullie dat vandaag gedaan hebben :) hihi Op naar de 30 km :P

    ehm ik zwaai wel langs de kant van de weg :P

    BeantwoordenVerwijderen