woensdag 23 mei 2012

Mobiele toilet?

Waar ik nu al van kan huiveren is de (geen) toiletten op de berg. Het is meer ala gat in de grond en een hokkie er om heen gebouwd. Ik heb zitten denken hoe dat anders kan. Mja, ze kunnen geld investeren in goede toiletverzieningen, maar daar ga ik niet over. Ik heb deze ochtend eens zitten googlen wat nou nog meer een elegante oplossing zou kunnen zijn afgezien van de plastuitjes... Denk dat ik dit heb gevonden LOL

 * wordt geleverd met bijbehorende wegwerpopvangzakken
Nieuw wordfeud woord :P
Wat een mens kan bezighouden he LOL

1 opmerking:

  1. Oei dit klinkt toch beter in mijn oren...

    Ik bedoel dat was ook mijn tegen zin. Dan ga ik echt weinig drinken en dat is ook weer slecht voor het klimmen!!! En trouwens douchen vind ik ook iets vershrikkelijks. Niet kunnen douchen. Bang om te stinken. Scheeld dat niemand dat doet, dus we stinken allemaal :) hahaha

    Waar is die te koop? En hoe duur? En hoe werkt het precies???? Mare super man :) jij bent goed bezig :D

    BeantwoordenVerwijderen