vrijdag 4 mei 2012

Ready... Set...go!


Zie, ik heb me best ingehouden bij het sjoppen....

Misschien is het handig om te vertellen waarom muurklimmen wordt gekozen voor voorbereiding op de Kilimanjaro. Lijkt me niet vreemd als er gedacht wordt "Het is toch een wandeling naar boven" want die gedachte klopt. Ik heb namelijk een paar knieën die het er niet mee eens zijn met wat ik doe. Maar door de spieren om mijn knieën heen te trainen zal ik uiteindelijk minder last van mijn knieën hebben, althans, dat is de theorie, nu de uitvoering nog. Dit is mogelijk door de saaie fitness apparaten, maar is veel leuker om op een andere manier met de training bezig te zijn. Daarom is er gekozen voor muurklimmen :)
Tijdens de tocht Kilimanjaro zal er wel her en der flink geklauterd moeten worden, dus dan is dit alleen maar mooi meegenomen als training ;)

2 opmerkingen:

  1. Ja helemaal super.
    Nooit gedacht dat ik het met jou samen zou doen :) echt zo veel leuke dingen maak ik nu mee :) Zo veel zin in maandag met jou :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vond het ook zo gaaf dat je voluit JA riep toen ik je vroeg om mee te gaan muurklimmen :D We doen inderdaad erg leuke dingen samen, en komt nog meer aan :D YaY Ook ik heb veel zin in maandag... met jou :D

    BeantwoordenVerwijderen