vrijdag 6 april 2012

voeding

Ik sprak een oud collegatje die zelf heel veel aan sport doet. Hij had nog wel wat tips voor me.o.a. voeding...
Voeding is heel erg belangrijk als je wil presteren...
Gezonde voeding en geen snelle suikers...wel veel veel vezels.. veel fruit...groente
Ohw dit is wel heel erg, ik weet het wel (groot deel), maar ik doe er nooit zo aan. Kortom, meer structuur. Geen fast food meer :(
En ook de tip gekregen om eens te kijken op een sport voeding site voor drankjes en power repen  en zo.
@aan het sjoppen voor energie drankjes/repen

5 opmerkingen:

  1. Hahahahahaha... Geloof dat je het wel herkent? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ja helemaal herkenbaar.
    Ik hou van junkfood, en koken in mijn uppie vind ik saaie en niet fijn. Dus vaak snel en ongezond eten. Vande week bloemkool gekocht en klaar gemaakt. En twee stukjes vlees met gebakken aardappels. Begon goed, maar ja dacht ff vlees eten voor ik het weg moet gooien, want daarna had ik late dienst. Alleen de bloemkool staat nog in de koelkast. Kan ik nu vast weg gooien na twee dagen :) We hebben nog even om te oefenen op gezond eten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja we hebben nog wel even LOL
    Ik kreeg gisteren toch een goed recept voor ijs. Warme dagen komen er aan en ik vind een ijsje zo nu en dan wel lekker.
    vifit yogurt en ingevroren fruit in de blender... paar uurtjes in de vriezer en klaar! Gisteren mogen proeven, maar wat is dat lekker zeg! Mooie is: het is mega gezond!! Gaat op mijn gezonde voedsel lijstje :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh dat klik wel erg gezond. Ik ben gek op itiliaans ijs en voornamelijk chocola. Als ik ijs neem is het chocola :S hahahaha :) maar goed ik kom een keer langs bij je :) en dan gaan we ijs eten op de gezonde manier :P

    BeantwoordenVerwijderen