maandag 2 april 2012

Lui winkelen...

Ondertussen heb ik een lijst gemaakt met de benodigde dingen. Kleding is daar een onderdeel van en ik kan langzaam aan al het een en ander kopen aangezien het ook erg handig is bij sporten/lopen. Mijn outfit wordt wel een beetje saai zie ik nu al met grijs als main coulor LOL


Aardig wat geld uitgegeven voor maar 3 producten. De fleece jack is eigenlijk niet bijzonder behalve dan dat ik 'm wel mooi vind kwa vorm. Maar de tanktops is van merinowol wat als voordeel heeft dat het geen (zweet) luchtjes op neemt en op een natuurlijke manier vocht doorvoert. Hierdoor blijf ik dus lekker warm en droog :D (zegt men, ga ik natuurlijk uittesten) en het is lichtgewicht kleding :)
De truuk is laagjes kleden heb ik gelezen. Dus heel veel laagjes is lekker warm. Maar ook erg handig, zo kun je laagjes aanpassen tijdens de wandeling. Ik las ook dat op de laatste dag dat mensen meestal al hun kleding aan trekken voor het laatste stuk

9 opmerkingen:

  1. is idd leuke jas.
    Ja ik ga die kleding pas kopen als ik iets lichter ben :) want wil nog wat kg kwijt :) dus is neit handig als ik het nu al ga kopen!
    Mare idd duur maar erge leuk... Lekker donker ook.. Ja geen sweet door laten super handig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja wel leuk he, ondanks dat het een gewone vest is en grijs vond ik 'm kwa model leuk :D Daarbij zit het echt warm en is het licht materiaal.
    Broeken koop ik nu nog niet. Boven lichaam bij mij zal niet veel veranderen. Maar broeken zou ik zonde vinden om nu al aan te schaffen en dan over 10 maanden al balen dat ik een maat te groot heb gekocht.
    Je weet dat ik wel van de donkere tinten ben wat betreft kleding ;) Ik zal kijken of ik een lekker fel gekleurde regenjas kan scoren ;) fleurt de boel een beetje op LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik weet niet of mijn boven lichaam nog gaat veranderen. Maar spieren is zwaarder dan vet. Dus we moeten maar bekijken hoe ons lichaam word. Goddelijker kan haast niet, maar je weet maar nooit :) hahahaha bye

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahahaha Spieren zijn idd zwaarder... maar ik weet zeker dat wij beiden wel wat zullen verliezen aan gewicht komende maanden. Ik zit op 1 kilo nu wat ik kwijt ben zonder dieet, enkel door bewegen. Als dat zich door zet....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb al even niet meer op de weegschaal gestaan. Durf het ook niet :)

    hahah zegt ze met een chips op schoot :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb het mezelf verplicht met het stoppen van roken.... Wil liever ook niet, maar ja.. mag niet aankomen van mezelf **pakt laatste zoutje uit de zak**

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oe spannend, is net geleverd (heb ik gehoord) dus vanavond kan ik het gaan passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oke oke oke, vandaag de tweede dag dat ik mijn nieuwe bergschoenen aan heb. En zoals je eerder gelezen heb, vind ik het altijd lastig neiuwe dingen aan doen.
    En dan komt er nog bij dat ik hulpverlener bent. Dan denk je wat heeft dat er mee te maken. Als hulpverlener ben je geneigd om mensen te helpen die dat nodig hebben. Ik stond vandaag in de rij bij de Jumbo. Achter mij kwam er een vrouw in een invalide wagen. Ik heb zo iets van ik kijk de andere kant op, want ik ben vrij en wil even niet helpen. Gewoon geen zin in. Wat gebeurt er, laat ze een 2l pak melk vallen. Wat denk je!!!?? OVER MIJN NIEUWE SCHOENEN HEEN!!!!!!!! Oke niet letterlijk maar was wel gelijk melk op mijn nieuwe schoenen... Is dat nu om te laten zien, het zijn maar schoenen nieuw of niet, gelijk mee met de meut!!! Maar goed!!! Kan ze nu dus helemaal niet ruilen, want ik dacht als ik voorzichtig ben, beetje buiten beetje in de winkel. En als ze dan niet lekker zitten. Ben zo bang dat ze toch niet goed zitten. Maar goed volgende week met lisa een stukje wandelen dus dan weet ik het zeker :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohneeee!!!! Dat is balen!!!!! Maar... dan is het nu tijd om de schoenen lekker in te gaan lopen. Vies worden ze toch wel ;)

    BeantwoordenVerwijderen