woensdag 14 november 2012

Zandvoort en Kennermerduinen via Parnassia

Gisteren zijn  Mariëlle en ik samen weer op pad geweest om kilometers in de benen te krijgen. Des te meer dat we voorbereid zijn, geoefend hebben.. Des te makkelijker dat het zal worden.. Dat is de theorie..
Dus 25 km op ons programma gezet voor gisteren en gehaald. Overigens niet zomaar 25 km, maar over het strand en door de duinen! Flink afzien dus ;) Maar we zijn er goed doorheen gerold. Mariëlle heeft bijna de hele weg geen last van haar heupen gehad . Ik heb geen last van spierpijn. Heerlijk om toch te merken dat je vooruit gaat.


 
Title Kennermerduinen
Sport Walking
Start Time Nov 13, 2012 11:29 AM
Distance 16.58 km
Duration 4h:00m:31s
Avg Speed 4.1 km/h
Max Speed 6.3 km/h
Calories 1396 kcal
Altitude 35 m / 81 m
Elevation 76 m ↑ / 91 m ↓
Dit alles totdat de telefoon echt leeg was en uit viel. GPS vreet batterijen!!!

Zo en met de informatie dat ik gisteren voor 1396 (en meer dus want dat is maar voor 17 km
 berekend) aan calorieën heb gespendeerd 
heb ik vandaag al een zak chips op :D
En motivatie om de route door de duinen af te maken waren de bitterballen bij Parnassia (eindpunt duinen route). 








3 opmerkingen:

  1. Hey, Ik mis een paar fotos van jou :) nu kom ik wel erg vaak terug he ;) mare nu sta jij ook regelmatig op de fotos... En volgende keer neem ik mijn grote toestel mee, kom je er nog waker op te staan. :) nu maar niet vergeten de batterij op te laden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja maar... Ik ben niet zo fotogeniek als jij :P
      Ook ik zal de camera weer mee nemen. De vogels waren helaas niet goed gelukt. Denk dat slechte weer ook niet heeft meegeholpen daarmee.

      Verwijderen
    2. Ehm jij niet fotogeniek... Kom op!!
      Ja het weer speelt helaas ook mee of de foto mooi is of niet... Mare volgende keer zal het ook niet veel beter zijn :) maar in Tanzania schijt ook waarschijnlijk niet altijd de zon :) hahaha

      Verwijderen