maandag 5 november 2012

soesterduinen


Vandaag een "homerun", wandelen in de Soesterduinen :) Deze route hebben we al een paar keer eerder gewandeld.
En toch is het een heerlijke route om te lopen steeds weer. Steeds weer op een andere plek verdwaald raken.. Steeds weer die oranje paaltjes missen.. Maar we hebben  het strak gelopen dit keer. 12 km  in 3 uur tijd. Met wat goed nieuws.. Mariëlle had geen last van haar heupen. Met wat slecht nieuws.. Mariëlle had last van haar rug. Maar toch een "die hard", ze had namelijk wel gewicht in haar tas gedaan om ook dat te trainen! We hadden regen en we hadden zonneschijn, milde temperatuur. Perfect weer om te wandelen dus :D Volgende week: Kennermerduinen!!! Looking forward!






Title            Soesterduinen
Sport          Walking
Start Time   Nov 5, 2012 11:04 AM
Distance      12.24 km
Duration      2h:59m:34s
Avg Speed  4.1 km/h
Max Speed 6.8 km/h
Calories      1036 kcal
Altitude        46 m / 70 m
Elevation     42 m ↑ / 67 m ↓





8 opmerkingen:

  1. Ziet er weer erg leuk uit hoe je het opgemaakt hebt :) super gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vond het ook erg gezellig weer om te wandelen :) terwijl ik dit typt kom ik net van de douche vandaan :) dat toch altijd weer heerlijk een warme douche na een wandeling!!! nu nog extra van genieten ;) 14feb is het heeeel anders....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thnx, moest even knokken met blogger, maar het is soort van gelukt :D Ik vond het ook gezellig om te wandelen met je :) Ik heb veel zin in volgende week al! En ik ga ook kijken naar 2 daagse route voor in december :D

      Verwijderen
  3. Overigens zegt runkeeper 636 calorien verbruikt en endomondo zegt 1036. Zit toch 400 cal verschil tussen. Is toch 2 croissants verschil of zo. Hmpf

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tja had jij van de runkeeper ook aan staan dan??? En de route en de tempo is dat het zelfde of ook anders???

      Verwijderen
    2. Dit heb ik van de site gekopieerd waar jij de data hebt opgeslagen van de wandeling. Nee, ik had niet runkeeper aan staan, ik bewaarde de batterij voor het geval dat we op gps wandelen over moesten en ook voor de foto's ;) :D

      Verwijderen
  4. Oh, ik heb de afstand wel ingevoerd bij runkeeper. Denk dat je dat bedoelde? Maar elders ook opgezocht en denk dat jouw app betere schatting heeft gemaakt wat betreft verbruik calorieën. :)

    BeantwoordenVerwijderen