dinsdag 27 november 2012

4 Broeken gekocht....

Jaaaaah Eindelijk ik heb ook broeken gevonden voor de tocht naar Tanzania.

1 ste broek is een afritsbroek
2 de broek is van stretch
3 de broek geen idee die vond ik heerlijk zitten en stond nog mooi ook. 
4 de broek is de regenbroek.

De 3de broek moet mijn moeder wel even inmaken en onderkant een zoom in maken. En dan zit die super... En stretch broek gaat mijn moeder aan de onder kant de zoom er uit halen, zodat die wat langer is... Ben beetje lange benen :)

Deze draag ik onder mijn kleding. Thermo ondergoed.... Staat ehm tja hoe zal ik het zeggen... Erg charmant... 



Wat ik nu nog nodig denkt te hebben:
- muts
- 5 shirts
- 1vest


3 opmerkingen:

  1. Zoooow is er eentje even wezen sjoppen. Gaaf zeg. Goede merken, verschillende goede eigenschappen (te combineren) Top hoor! Nu ben je kwa kleding klaar?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Trouwens, de 3e broek is de wat dikkere broek. Ik zie even niet of dit de winter editie is, maar is dus wat weer bestendiger ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met de broeken ben ik klaar.

    Wat ik nu nog nodig denkt te hebben:
    - muts
    - 5 shirts (voor mijn volgende salaris staat deze 5 op het programma :) Dan zou de 20% ook leuk zijn geweest ;)
    - 1 vest (heb er wel twee maar denk niet dat ik die ene zwarte mee neem op de berg, weet het nog niet zeker)

    Ja de ene broek is inderdaad wat dikker. Die moet nog ingenomen worden maar dan zit die ook heerlijk :D

    BeantwoordenVerwijderen