maandag 26 november 2012

BOEKEN

*You will be accompanied by an armed ranger*

Oef

Ik ben niet op mijn best in de ochtend. Dus ik heb dan koffie nodig. Het was vandaag de dag van mailen om te boeken. Appeltje eitje zou je denken. Nou nee.. Want wij boeken de trip naar boven.. en de overnachtingen daarna en tijdens. We gaan met z'n 3e op stap. 1 blijft beneden. Dan zitten er nachten in pakket en combineer dat met de ene persoon die beneden blijft. En dan is het niet kosten delen door 3.. want 1tje klimt niet Rekenen rekenen en natellen.. Inmiddels zit ik aan mijn 3e bakkie koffie.
Na het boeken lees ik wat specifiek bij Lemosho Machame route hoort "You will be accompanied by an armed ranger" Ik heb beeld! Er gaat een mannetje mee met pijl en boog :D
**havin'fun**

3 opmerkingen:

  1. Hahahaha, ja inderdaad erg mooi verteld. Mare het is je ondanks de bakken koffie toch gelukt... Meid ik ben onwijs blij met jou... Je zoekt alles uit. En je boekt het allemaal echt ben super blij... De reis kan beginnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja na wat bakkies koffie toch gelukt :D De reis kan inderdaad beginnen. Nog maar 11 weken! En ik ben mega blij met jou, dat jij dit avontuur aan durft met mij!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan moet het zeker goed gaan jij en ik in de bergen!!! En ben ook erg blij met mijn nieuw aankoop :) hihi Komt nu echt dichterbij ... Helemaal als we de reis geboekt hebben!!!

      Verwijderen