donderdag 2 augustus 2012

eenmaal icebreaker gevoeld...

Meer en meer en meer van dat spul!!!

Ik heb nog het een en ander op mijn lijstje staan... Dus vandaag wezen sjoppen en als ik zeg sjoppen dan is het ook echt sjoppen. Van Bever naar Bever en van Kathmandu naar Kathmandu naar Kathmandu... Ja ze hebben er 3 in Utrecht!
En dan thuis komen met 4 shirts en 1 paar sokken.. En heeeeeeel belangrijk, de gespjes voor onder mijn rugtas. Ik was  1 van de 2 kwijt(?) en dan wordt een slaapzak bevestigen lastig...

Score is geweldig vandaag. Er waren soort van aanbiedingen. Nog steeds prijzig, maar wel goedkoper dan normaal .... :S Je moet er wat voor over hebben om onderweg niet te stinken ;)
Eindelijk ook kleurrijk spul. Tot op heden was het allemaal zwart/grijs van icebreaker wat ik kocht, maar dit maal zat er zelfs soort van oranje bij LOL

2 opmerkingen:

  1. Ohh bah ik krijg koude rillingen als ik het woord sjoppen hoor... Ok verplicht sjoppen met clienten, das te overleven. Ook al is het buiten 27 graden, jij wil kleding passen oke we gaan.... Ik zelf zag nog wel leuke kleding hangen, maar dacht nee ga nu echt niet passen, zeker niet in dit weer... Maar ja dan zie ik mijn geliefde vriendin al mooi kleding voor onze vakantie... ZUCHT!!!! Mare ziet er goed uit!!! Leuk... Heb ze inmiddels al in het echt gezien.. Winterjas vind ik echt super cool... (ehm bedoel) Inmiddels heb ik mijn slaapzak van 2012 ook al binnen :) hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf dat je slaapzak binnen is. Ik weet dat je dit weekeinde gaat kamperen en dat je je nieuwe slaapzak beter niet kunt testen dit weekeinde (te warm voor!) Maar dat gaan we nog een keertje doen in aankomende winter! YaY
    Ik ben mega blij met de winterjas, maar ik kan 'm nog niet dragen... Moet het toch eerst flink afkoelen hier in nl LoL
    Icebreaker is heeeerlijk ook voor gewoon gebruik **bloos** Ben bang dat het al afgedragen is voordat we gaan LoL

    BeantwoordenVerwijderen