dinsdag 7 augustus 2012

Bright light



Zo gaaf, ik heb een hoofdlamp gekregen van Marielle voor mijn verjaardag. Geweldig ding. Even getest in de badkamer. Alleen daar kan ik niet het bereik testen (wel 68 meter!)
Hoofdlamp is erg belangrijk om die mee te nemen voor de laatste stuk naar boven, dat is een nachtwandeling namelijk. Maar ook erg handig in de avond in de tent, wc stop in de nacht etc ;)
Overigens als iemand weet waar de rode licht voor is... vertel!
Er zijn verschillende standen. Wit, wit knipper, rood en rood knipper.. 

4 opmerkingen:

  1. Naar zeggen kunnen de meeste insecten geen rood licht zien, dus misschien is het daarvoor. Danny heeft een rode lamp die hij kan dimmen, voor als hij 's avonds met bijen moet werken. 't Is niet zo dat ze er helemaal niet op afkomen, maar wat erop afkomt is niet veel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heej dat is een interessante! Daar was ik niet opgekomen. Wel dacht ik aan dat rode lampje minder batterij gebruikt, dus langer aan kan staan.

      Verwijderen